Call Centers

Encis verzorgt voor iedere organisatie die meer rendement wil halen uit haar telefonsiche communicatie de Encis Call Center Applicatie. Deze applicatie voorziet in duidelijke rapportages, meerdere koppelingen met bestaande applicaties en professionele opname mogelijkheden. De inkomende oproepen worden doeltreffend over uw beschikbare mensen verdeeld. Snel opnemen, wachtstanden managen, voorrangsoproepen en overbelasting beheren zijn belangrijke elementen uit onze oplossing. Encis zorgt dat de stroom oproepen die bij uw bedrijf binnenkomen perfect onder controle blijft. U heeft geen hoge investeringen, alleen maar kosten per medewerker per opdracht. Flexibel, modulair, voordelig, betrouwbaar en snel opgezet.

Encis heeft de call center oplossing voor contact centers van 5 tot 750 agenten met o.a. de volgende functionaliteit:

  • group-based routing
  • skill-based routing
  • intelligente routering voor inbound voice met wachtrij opties
  • optioneel ook voor e-mail routing, callback
  • Web Collaboration en Outbound Campaigns
  • call director: Interactief Voice Response system (IVR)
  • wall-displays
  • gemakkelijk aanpasbare grafische rapporten
  • met historische, cumulatieve en real-time views
  • grafische tools voor administrators, supervisors en agenten
  • management tools
  • presence management
  • screen pop-up-interface van oproepgegevens
  • interactie met CRM-applicaties
  • multi-site omgevingen